Belgijski vafli

Osnovnih recepata za vafle ima pun internet, tako da kad sam krenula u potragu za savršenim receptom mislila sam da neću morati dugo tražiti. No, nisam baš bila u pravu jer sam tražila onaj recept po kojem će vafli ispasti prefino hrskavi izvana, lagano karamelizirani, a opet meki opet unutra...
Nakon nekoliko poluuspješnih pokušaja, naišla sam na ovaj recept, malo ga prilagodila i dobila savršene vafle :)





450g oštrog brašna
pola žličice soli
25g šećera
1 vanilin šećer ili 1 žličica ekstrakta od vanilije
2 jaja
1 instant kvasac
150g maslaca 
1dl ulja
2dl mineralne vode
100g smeđeg šećera

grčki jogurt, cimet, pekmez od šipka, prženi lješnjaci

Mikserom dobro istući jaja, dodati im šećer i vaniliju, pa dodati maslac i ulje, te na kraju mineralnu vodu. U veću posudu staviti brašno i dodati mu sol pa sve dobro promiješati, te umiješati i instant kvasac. Dodati mješavinu jaja i mikserom sa spiralnim nastavcima sve dobro izmiješati. Smjesa će biti dosta mekana. Posudu pokriti krpom i pustiti da se diže na toplom oko pola sata. Nakon toga dodati smeđi šećer (ili krupni kristalni) pa ga lagano umiješati kuhačom.
Zagrijati pekač pa na svaki kalupić dodati po jednu žlicu smjese, Spustiti drugu ploču i peći dok aparat ne signalizira da je vafl gotov.

Pečene vafle ne slažite jedan na drugi jer će omekšati. Tople ili mlake nadjevajte po želji, a ja sam ove poslužila uz grčki jogurt, pekmez od šipka i sve posula cimetom i prženim lješnjacima :)




Primjedbe

  1. Da da kod wafla bje bitno naći pravi razmer sastojaka. Tvoje su fantastično ispale

    OdgovoriIzbriši
  2. Pekač za vafle nikada nisam imala. Dok su djeca bila mala bila bi ih vrlo rado pekla u ovakvoj odličnoj izvedbi, ali tada nije bilo pekača (barem mislim). A sada su djeca odrasli ljudi, pa eto, opet ništa.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam tek krenula u istraživanje svih mogućnosti ovog aparata i iznenađena sam. Posebno za slane vafle, ima predivnih ideja.

      Izbriši

Objavi komentar

Najčitanije