Kolač od oraha sa samo 3 sastojka




Ovaj jednostavan kolač od oraha koji se priprema sa samo 3 sastojka ostaviti će vas bez teksta. Intenzivan orašast okus, gotovo kremasta struktura, kolač koji se topi u ustima i uz to toliko jednostavan i brzo gotov… Jedino je pomalo neugledan, no okus nadoknađuje sve :)






220g mljevenih oraha
180g šećera
6 jaja
šećer u prahu za posipanje
tučeno slatko vrhnje za posluživanje

Pećnicu ugrijte na 180°C.

Žumanjke mješajte el. mješalicom pa im dodajte šećer.  Nastavite mješati dok smjesa ne pobijeli i ne postane pjenasta. Tada velikom žlicom umiješajte orahe. Bjelanjke istucite el. mješalicom u meki snijeg pa i njih lagano umiješajte u smjesu.

Okrugli kalup promjera  20cm ili 22cm namažite maslacem i posipajte brašnom pa u njega ulijte pripremljenu smjesu. Poravnajte i pecite u ugrijanoj pećnici 20-25 minuta. Čačkalicom provjerite da li je kolač pečen.
Pustite da se malo ohladi pa ga prebacite na tanjur za posluživanje. 

Posipajte obilno šećerom u pragu i ukrasite orasima.

Poslužite uz tučeno slatko vrhnje.  





Primjedbe

  1. Jako mi se sviđa, bez obzira što si ga nazvala neuglednim.

    OdgovoriIzbriši
  2. i meni je nešto u zadnje vrijeme baš izazov pripremati jela od što manje sastojaka...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, i meni je izazov, a i uvjerila sam se da takvi recepti budu baš odlični :)

      Izbriši
  3. Nikad nisam jela sličan kolač, a i sviđa mi se što ima malo sastojaka. I nikako ga ne bih nazvala neuglednim

    OdgovoriIzbriši
  4. Perigordine walnut cake. Odlican!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, da, riječ je o tradicionalnom francuskom desertu iz Perigueuxa. A i inače mi je kuhinja tog kraja vrlo, vrlo zanimljiva :)

      Izbriši
  5. Baš ničeg neuglednog nema u ovom kolaču. Prelep,rustičan izgled i sigurno divan ukus. Pravim već sutra, hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam mogao vjerovati kako sam dobio zajam od 20.000 eura u 24 sata... Sretan sam i ponovno financijski stabilan i hvala Bogu da ovakve kreditne tvrtke još uvijek postoje na ovim prevarama posvuda, savjetuje svima koji trebaju posuditi kredit e-poštom (davidsonalbertloan@gmail.com) Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i dobijte svoj zajam od njih. Svakako kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY.... ???

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije