Juha od bundeve s pancetom

Juha od bundeve je najdraža juha moje djece. Slijedi ju juha od šparoge i tu lista, što se njih tiče, završava. A ja nemam recept na blogu za te juhe. Što me zapravo ne čudi jer mi je već uobičajeno da češće objavljujem recepte nečega što sam prvi put iskemijala nego onog što kuham često.
O ovoj juhi ne treba trošiti puno riječi. Vrlo je ukusna i ako ne koristite pancetu, no ona će joj dati poseban kik, dodatnu aromu koja se divno slaže uz bundevu i đumbir. I nikako ne zaboravite đumbir. Bez njega juha od bundeve nije juha od bundeve :).







500g hokaido bundeve
1 krumpir
1 mrkva
2 češnja češnjaka
1 žlica maslinovog ulja
50g tanko narezane pancete
3dl vrhnja za kuhanje
sol, papar, malo đumbira u prahu


Bundevu očistiti od koštica i oguliti joj koru, te očistiti krumpir i mrkvu. U dubljem loncu ugrijati maslinovo ulje te hrskavo popržite pancetu. Izvaditi ju sa strane, a na preostaloj masnoći kratko popržiti povrće. Zaliti vodom tako da prekrijte povrće i dodati cijele očišćene češnjeve češnjaka. Posoliti. Kuhati na laganoj vatri dok povrće ne omekša. Maknuti sa vatre, usitniti štapnim mikserom te dodati vrhnje. Vratiti na vatru, dodati vode do željene gustoće. Popapriti, dodati malo đumbira te pustite da zavrije.

Poslužite sa hrskavom pancetom.

Print



Primjedbe

Objavi komentar

Najčitanije