5 najdražih slastica :)





Hvala Ingrid  na pozivnici na ovaj izazov. Zadatak mi je izabrati 5 najdražih slastica sa bloga. A to zaista nije bilo lako pa tako ovaj post spremam već nekoliko dana i nikako ga objaviti :)
Evo mog izbora:

1. Zuppa inglese - lagani desert koji svi vole i jako je brzo gotov


2. Cheesecake - klasik koji je uvijek dobrodošao, bilo u staklenci ili kao torta


3. Brownies sa crnim trešnjama - brownie obožavam, a ovo mi je najdraža kombinacija


4. Uskršnja pinca (sirnica) - nije baš tipičan desert, no slatko je i obožavam ju. A recept je odličan i vrlo pouzdan :)


5. Princ William čokoladna keks torta - najdraža torta moje djece i najdraža torta sve djece koja ju probaju. Zato je i meni draga, a nije zanemarivo da je takav dječji hit gotov za oko pola sata, a  ne treba ju čak ni peći :)




A na igricu pozivam ove blogove:

COOKam i guštam
Thursdaycooking
Make it healthy
Cake by design
Mimi's Kingdom

Zalijepite si srčeko na blog i odaberite svojih 5 najdražih slastica :)









Primjedbe

  1. Super odabir, vidim da bi se mi slagale :) cheese i brownie će bit i na mojoj listi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične slastice, sve mi se sviđaju, ali Zuppu inglese bi odmah ! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako fin odabir a torta izgleda odlično.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije