Čokoladni puding od kruha

Moram priznati da nove recepte najčešće tražim zato da bih pronašla nov način kako potrošiti neku namirnicu. Ovog puta je riječ bila o starom kruhu. Željela sam nešto novo, a slatko, pa još ako je fino i još ako ima čokolade... I našla puding od kruha. Ovo je svakako zanimljiva slastica i ukusan je i dobar je način za potrošiti stari kruh, al meni je bilo fino samo dok je toplo. Tada je i kruh je mekan i sve je nekako kremasto. Kako i očekujemo do pudinga. Može se poslužiti i dobro ohlađeno, al tako mi se nije svidjelo jer se kruh stvrdne pa cijela slastica ima drugačiju teksturu i premalo je kremasta. Na žalost, i slikala sam ju tako ohlađenu pa sam ostala razočarana jer to više nikako nije bila ona fina i lijepa slastica od dana ranije.








6 debelih kriški starog kruha
5dl mlijeka
1 žlica maslaca
50g čokolade
1 žlica kakaa
2 jaja
pola šalice od 2,5dl šećera
po želji vanilin šećer ili par kapi ekstrakta vanilije

za čokoladni umak:
60g tamne čokolade
2 žlice sirupa od kukuruza ili javorovog sirupa
2 žlice maslaca
1 žličica gustina
2-3 žlice mlijeka



Zagrijati pećnicu na 180°C.
Posudu za pečenje namazati maslacem.
Kruhu odrezati koru i natrgati ga na manje komadiće te poslagati u jednom sloju u posudu.
U posebnoj posudi lagano mlijeko, čokoladu, kakao i maslac dok se čokolada i maslace ne otope.
U drugoj posudi istuči mikerom jaja sa šećerom i vanilijom. Dodati mlijeko s čokoladom i još malo izmiksati. Pažljivo preliti preko kruha u posudi za pečenje.
Peći 20-25 minuta na 180°C.

Pripremiti čokoladni umak tako da sve sastojke stavimo u manju posudu i na umjerenu vatru i miješamo dok ne dobijete glatku smjesu.
 
Ohladiti desetak minuta te posuti šećerom u prahu i posužiti uz vrući čokoladni umak.

Verzija za ispis





Primjedbe

  1. Radila sam vrlo slično nedavno i to mi je bio prvi put da sam probala taj puding od kruha, i oduševili smo se. Krasan ti je recept i odlično izgleda, a znam i da je jako fino! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti. Ja sam bas ugodno iznenađena tim pudingom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. nisam to nikada pravila ali mi je ideja skroz zanimljiva pa vjerujem da ću isprobati. uskoro :)
    starog kruga imam na redovnoj bazi, uglavnom ga sušim :lol al imat ću na umu i ovu slatku opciju.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije